سوال حقوقی

خرید بک لینک

انصراف از مدیریت ساختمان، چگونه انجام می شود؟

مدیر ساختمان در صورت امضا قرار داد به عنوان نماینده ساکنین ساختمان در قبال قرداد مسوولیت دارد و با فسخ قرارداد باید خسارت طرف قرارداد را پرداخت کند که البته با توافق اکثر مالکین امکان فسخ قرارداد هم وجود دارد که باید در جلسه ساختمان در مورد فسخ قرارداد و پرداخت خسارت به توافق رسید در ضمن مدیر ساختمان می تواند قبل از انقضا مدت مدیریت استعفا دهد لکن طبق ماده ۱۶ آیین نامه قانون تملک آپارتمانها باید مجمع عمومی مالکان که اکثریت را تشکیل می دهند انتخاب جانشین مدیر را در جلسه انجام دهند و عزل مدیر اعلام گردد

عشق و عدالت...

ما را در سایت عشق و عدالت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 19:05

صفحه بندی